رویدادها آرشیو خبر ها
آمار ضعیف یووه در گلزنی نسبت به ده فصل گذشته

آمار ضعیف یووه در گلزنی نسبت به ده فصل گذشته

یازده گل زده در هفت دیدار از رقابت های سری آ فصل جاری و در حالی که یوونتوس همچنان از صدر جدول به دور است و امتیازهای زیادی را از دست داده و شرایط رضایت بخشی ندارد. اما رقبا حال و روز بهتری دارند، ناپولی 18 گل، میلان 15 گل، اینتر 22 گل و رم با 15 گل زده در کنار امتیازهای کسب کرده می توانند با خیال آسوده تر به ادامه فصل بیاندیشند اما مطمئنا این نتیجه نهایی نیست و یووه هرگز راضی به ماندن در این شرایط نخواهد بود.

 

زمان بازگشت فرا رسیده و یوونتوس پس از استراحت اگر می خواهد جاه طلبی ها و قدرت نمایی های گذشته خود را به رخ رقبا بکشاند باید زمان را از دست ندهد و با کسب تعادل تیمی بهتر و منسجم تر و حتی بسیار بهتر از نمایشی که از یووه در دربی شهر تورینو دیدیم راهی میدان رقابت شود و نه تنها سعی کند بلکه این نکته مهمی را کاملا عملی کند و بداند باید گل های بسیار بسیار کمتری را دریافت کند و در نقطه مقابل گل های بسیار بیشتری را به ثمر برساند تا به یوونتوس ده فصل گذشته خود نزدیک شود.

 

بستن بازی ها و دریافت نکردن گل در کنار بردن دیدارها و زدن گل های زیاد می تواند راه بیانکونری را برای رسیدن به جایگاه اصلی و در ادامه کسب اسکودتو هموار کند و اگر حتی در یکی و دو دیدار آینده چنین عملکردی را از خود نشان ندهد و به تعادل و هماهنگی لازم دست نیافته باشد راه بازگشت خود را به مراتب دشواتر از زمان قبل از استراحت کرده اند.

 

اگر بخواهیم به عملکرد یووه در ده فصل گذشته در آمار گلزنی نگاه کنیم می بینیم تنها دو فصل بدتر از امسال عمل کرده اند و در هفت بازی کمتر از یازده گل به ثمر رسانده اند. ابتدا فصل 2011‐12 با کونته که یووه نه گل در هفت بازی زد و فصل بعدی 2015‐16 با مکس الگری که آن تیم نیز تنها نه گل زده بود و بهترین فصل برمی گردد به فصل 2017‐18 با مکس الگری که یوونتوس در هفت بازی موفق به زدن بیست گل شده بود. و حالا یوونتوس باید در شروع مجدد رقابت ها بیش از گذشته تمرکز خود را معطوف گل نخوردن و در مقابل گل زدن کند تا بتوان از بازگشت بانوی پیر صحبت کرد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: